duminică, 24 ianuarie 2010

Pitiponci Si Divi

Toti avem in viata noastra pitiponci si divi.

Singurul lor scop in viata este sa isi stoarca creierii gandindu-se la nume de latini loveri si la blugi injunghiati in fund ca sa se observe bikinii (terifiant!!!) sau chilotii desenati cu dragoni sau scorpioni.
Dupa ce si-au injunghiat blugii si si-au pus chilotii -ãi- mai sexy , urmatorul lor pas este tatuarea unui tribal pe coccis si datul cu ulei de corp inainte de iesirea de rutina , vara , la o terasa , invartind cheile de la masina pe deget chiar daca masina dea-bea si-a revenit dupa primul razboi mondial.
Daca observa ca nu au pe cine sorbi din ochi , savureaza o bere 2-3 ore pana apare prada mai deschisa la mine decat o conserva.

Pe toate site-urile de socializare sunt exemple de pitiponci si divi cu nickuri gen Scumpelul , Dragutul , zCump3L , Adutzul , Marinusul , Sweet Boy 69 , Bobicutzul sau Inger@$_M|C_sHy_puf0s in caz ca e gay.

Ca sa ma dau si eu de partea curentului actual , ma semnez altfel:


Cu Stima

Davidutz cel dragutz , DavideL_Frumuel....
Parca mai bine imi sta cu David a.k.a Nesuferitul

4 pareri:

cristi spunea...

Ai dreptate. Chiar suntem pe aceeasi lungime de unda. In legatura cu animalele descrise de tine in lucrare nu pot decat sa zic..."Cum nu vii tu Tepes doamne...."

Daniel spunea...

Patetic ! Ai mai mult de 15 ani ? Tu ai senzatia ca unui cocalar daca-i zici ca e cocalar te crede ? Pe tine ce te diferentiaza de un cocalar ? ... cine esti tu David ? David... who ? Ah... un David din Romania. Bun așa !

David spunea...

David Who? In primul rand vorbeam de pitiponci si divi nu de cocalari.
in la 2-lea,am mai multi ani decat poti tu numara.
ce ma diferentiaza pe mine de un cocalar : stapanesc limba romana , nu am tricouri harmani , DG - doru si gabi , nu am poze facute in photoshop cu salam sau guta , nu voi porta tricouri mulate daca as avea burta , nu invart cheile de la masina pe degete cand ies pe bulerarde , terase.... etc.

De ce te ataci asa? te-ai simtit ofensat ? te regasesti in ce am scris ue mai sus?

David spunea...

inca o completare : nu trebuie sa fii un geniu ca sa aflii cati ani am , dar e -grele- tehnologiile in ziua de azi , nu?

Trimiteți un comentariu