miercuri, 13 ianuarie 2010

Colaps Cerebral



Doamne fereste... Cum se poate asa ceva? Oameni ca astia ar trebui inchisi.
Cat de dement si cretin trebuie sa fii ca sa faci o manea pe un negativ ca asta? Cat de prost sa fii sa iti faci un site intitulat NeaKalu?
Pe mine unu ma strange rau tara asta , ma sufoca , m-am saturat sa dau peste manelisti si cocalari (scuze de pleonasm).
Sunt in contact direct cu ei 24 din 24 . Lucrez prin cluburi deci sunt afectat weekend de weekend , aniversare de aniversare , zi de zi , ora de ora , minut de minut...
Observ de fiecare data "zeitatea" din ei , au toti aceeasi freza , aceleasi haine , acelasi parfum ....
Pe de alta parte , pitipoancele nu ma deranjeaza. O pitipoanca nu e mai expresiva decat un cocalar. Cocalarul nu mai e doar o eticheta , e un caracter . Spre bucuria mea , m-am nascut irascibil si antipatic , ceea ce e mult mai bine decat cocalar si manelist.
Un cocalar combinat cu o pitipoanca e tot ce ti-ai dori sa vezi intr-o viata de om. E ceva de vis! Dar , din pacate pana si pitopoanca are demnitatea ei si nu se uita la un cocalar autentic manelar. Se uita doar dupa cocalarii -high level- , adica sa aibe cel putin un vw passat si niste bani pentru un cocktail din care sa savureze 5 ore pe un minimal de ti se usuca si marul lui Adam.
Daca stii sa privesti un cocalar doar cu ochi critic risti sa faci cate un atac de panica la fiecare fractiune de secunda. Daca ii accepti te resemnezi si incepi sa te transformi in cocalar fara voia ta. Ce sa facem? Cum sa actionam? Cine stie ...

Sa fac un prim pas spre DeCocalizarea romaniei :


Se poate compara ? Mesajul ? Beat-ul ? Vocea ?
Eu zic ca e evident ca nu

P.s - imi cer scuze pentru unele greseli gramaticale. Vin dupa 12 ore de munca ... am creierii praf ( se si vede )
Ma corectez mai tarziu

0 pareri:

Trimiteți un comentariu