marți, 26 ianuarie 2010

Legat sau despartit?

Am "rasfoit" blogul lui Dan Negru si am dat peste un banc foarte bun. Danut , la randul lui zice ca e luat de la Mircea Radu de pe facebook...(ce sa facem , e intre noi vedetele de la antena:)))
Eu am ras mult si mi-a inseninat ziua.


O babuta,duminica, la cabina de vot,sta vreo 15 minute…toata lumea o asteapta…Dupa o vreme iese baba si intreaba….”maica, futu-va-n gura se scrie legat sau despartit”?

Beibi.bee multumesc pt ca m-ai invatat sa pun linkuri:))

4 pareri:

Bianca spunea...

Am vazut bancul ieri la tine la status...Am ras cu lacrimi:))...Si mersi pentru reclama gratuita:D

David spunea...

nu e nici o reclama ...oricum numai tu imi mai vizitezi blogul:))

Bianca spunea...

pai...imi place ce gasesc pe aici:P

David spunea...

iti multumesc:)

Trimiteți un comentariu