marți, 6 aprilie 2010

Tot copil ?

Am fost chemat la Palatul Copiilor din orasu' natal ca sa le arat c poate face unu ca mine cu niste sticle de suc si niste fructe exotice , o alternativa la coca-cola , pepsi etc. Mi-a fost zis sa nu fiu prea agitat cu sticlele si cu aruncatul lor pentru ca s-ar gasi un pusti sa sara dupa ele si sa se loveasca.

A fost incredibil , am avut emotii mai mari decat la un concurs.

Am observat ca toti copii cereau melodia asta , toti o cantau de la un capat la altul , toti erau bucurosi , parca toti erau indragostiti.
Nu mi-a iesit din minte " Baby baby baby oooooooooohhhhhh " , fredonam ora de ora si ma ofticam ca nu aflasem artistu'.

Trecuse o saptamana eu eram la munca in club. Pe la un 2-3 noaptea am ramas surprins ca in loc de minimal (btw , aia e muzica?) canta un pusti , melodia mi se parea cunoscuta dar nu am dat prea mare importanta pana la refrenu " BABY BABY BABY OOOOOOHH " !!
Era sa fac pareza , toti cei din club cantau refrenul ,pana si copii pe la 30 de ani manelisti dadeau din gura , mai ales la "ohh".

Ajuns acasa imi veni in minte sa caut pe gogu refrenul si mi-a aparut minunatia.



Poate ca imi place sa fiu copil din cand in cand . Mi-e dor de acele vremuri...

4 pareri:

Cinema Awards spunea...

nu merită!

David spunea...

de ce zici asta?

Cinema Awards spunea...

nu îmi place de el!

David spunea...

nici mie nu imi place , dar melodia nu e rea

Trimiteți un comentariu