duminică, 14 martie 2010

Viata ne curge prin vene

Am avut toti depresii , am avut ganduri rele , chiar foarte rele.

Primul lucru pe care vrei sa il faci intr-o depresie puternica este sa iti pui capat zilelor nu !?
Esti un las , un fricos , un prost daca vrei sa faci asta pentru ca nu tie iti faci rau ci familiei si prietenilor ! Nu suferi tu cat sufera maica-ta si taica-tu cand ramane de 2 metri ! Scoate-ti prostiile astea din cap .

Din pacate a trebuit sa moara cineva drag ca sa imi dau seama ce inseamna viata pentru mine. Simt viata pana in ultimul fir de par , cand ma trezesc ma bucur ca sunt inca aici , ma bucur ca pot face 2 pasi afara din casa , ma bucur ca-mi pot mangaia cainele , ca ma pot juca cu el , ma bucur cand vad ca mananca din palma mea. Asa e viata !! Frate , ASA E VIATA !!

Ultimul lucru pe care ai vrea sa faci este sa te gandesti cum sa dispari dintre noi. Sunt atatea lucruri de facut , atatea de trait , atatea de ascultat , atatea de vazut...

Atatia oameni cazuti la pat cu zilele numarate ar vrea sa poata trai normal si tu te gandesti la ce e mai rau .

Daca viata ar fi roz am muri plictisiti.

Pentru prima oara in viata mea spun : Viata e frumoasa si merita traita din plin !

0 pareri:

Trimiteți un comentariu